omat kasvattamani orkideat

omat kasvattamani orkideat
Elämäntapana verkostointi

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Koulutus on kaiken a ja o

Suurin väärinkäsitys verkostomarkkinoinnissa mielestäni on se, että pitäisi olla "myyntiihminen" jos haluaa menestyä. Jos näin ajattelee niin silloin olisi hyvä jos ottaisi kirjan käteen tai kuuntelisi joitakin menestyneiden verkostoijien tarinoita. Nimittäin, jos ryhtyy myyjäksi niin silloin kannattaa lähteä ihan toiselle alalle, koska myymällä ei tässä liiketoiminnassa menesty.

Nyt olen esimerkiksi löytänyt itsellenin parhaita tuotteita, joihin olen koskaan törmännyt. Niillä on rahat takaisin takuu ja kun aloitin niiden käytön, huomasin hyvin pian, että ne todellakin toimivat. Nyt kun käytän tuotteita päivittäin niin opin koko ajan lisää. Olen mm. saanut huomata, että ihoni on todellakin raikastunut siten, että ihmiset kysyvät minulta, mitä minulle on tapahtunut kun näytän niin hyvinvoivalta. Myös lisäravinteet, joita nyt käytän vaikuttavat energiatasooni paremmin kuin mikään muu, mitä olen aikaisemmin kokeilllut. Näillä on myös rahat takaisin takuu. Antioxidanttitasoni mitataan - vaikka kerran kuukaudessa kivuttomasti (ei verikoetta vaan Nobel-palkintoon perustuvan laitteen avulla). Tämä kaikki on taas uusi aluevaltaus, josta olen valtavan innostunut ja kerron kaikille, jotka haluavat kuulla, koska tästä tiedosta on iloa ja hyötyä niille, jotka ovat kiinnostuneet elämään pidempään nuorena. Minä ainakin olen!

Siis, menestyäksemme verkostourallamme, meidän tulee kouluttautua ihan samalla tavalla kuin mihin tahansa työhön. Tässä työssä hyvä juttu on se, että koulutukset ovat yleensä ilmaisia tai maksavat muutaman euron. Mitä enemmän ottaa selvää itse ja hakeutuu sellaisten ihmisten läheisyyteen, jotka oikeasti osaavat, niin sitä paremmin uudella verkostoijalla on mahdollisuus onnistua. Tilaisuuksia järjestetään kaiken aikaa. Mitä useampaan osallistut, sen paremmin olet matkalla menestykseen. Nimittäin ei vain se anti, joka tulee tilaisuudessa puhujilta, vaan myös ne keskustelut, mitä käydään käytävillä, antavat todella paljon - jos vain pitää silmät ja korvat auki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti