omat kasvattamani orkideat

omat kasvattamani orkideat
Elämäntapana verkostointi

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kiirettä piisaa

Eipä tässä ole ehtinyt kirjoitella kun ympärillä on hullunmylly. Monta viikkoa on mennyt ravatessa lampolan väliä parin kolmen tunnin välein yötä päivää, kun karitsointi alkoi. Tätä menoa jatkuu vielä muutamia viikkoja mutta nyt alkaa jo tottua siihen, ettei juuri ehdi tehdä kaikkea sitä, mitä oli aikonut. Välillä kuitenkin täytyy hoidella ihan muita asioita ja se on hyvä niin. Businekset edistyvät mukavasti, kun on hyvä mieli siitä, että on jakamassa hyvää asiaa niin monelle. Jälleen kerran olen törmännyt "minä haluan"-tuotteisiin. Keho, mieli ja kasvot saavat ihan uutta energiaa, joka näkyy ja tuntuu. Olen usein miettinyt sitä, että Suomessa jäädään paitsioon ihan hyvistä asioista vain siksi, ettei jakseta, haluta, viitsitä tai muuten ei oteta vastuuta itsestä, jotta tietäisimme enemmän ja luulisimme vähemmän. Suomi on mielestäni pieni saari, jossa on oma kieli ja omat tavat. Monet asiat ovat kyllä paremmin kuin monessa muussa maassa mutta monet vastaavasti eivät ole. Elämää on myös muualla. Ihan toisenlaista elämää ja se saattaa joskus olla parempaakin, kuin meillä täällä kotosuomessa. Törmään usein sellaiseen asiaan, että minulle sanotaan kaiken aikaa, että "joo, mä tiedän" vaikka ei itse asiassa tiedetä mitään. Onkohan se vain sitä, että kun elämä on niin hektistä, niin sanotaan näin, ettei vain tarvitse ottaa kantaa taas johonkin uuteen juttuun, josta ei ole tietoinen ja siten ei tarvitse nolata itseään tai onko niin, ettei vain yksinkertaisesti jaksa taas jotain uutta? Siis suojakeino. Ainakin minusta tuntuu kaiken aikaa, etten pysy perässä näiden kaikkien teknisten vempaimien kanssa, joita ilman olen tullut toimeen kaikki vuodet.
Hetivalmiita karitsoita!


Sitten on oikeasti sellaisia asioita, jotka ovat todellakin ihan uutta ja ennennäkemätöntä ja kokematonta. Se vasta onkin haaste, kun yrittää kertoa sellaisesta asiasta. Kun on tuonut värianalyysit maahan vuonna 1985 niin sen jälkeen minkään uuden tuominen ei ole vaikeata! Onneksi on vielä uteliaita ihmisiä, joita oikeasti kiinnostaa oma ja perheensä hyvinvointi, koska näistä asioista minulla on taas ilo kertoa eteenpäin. Taustatukena minulla on samoja ihmisiä, joiden kanssa olen saanut työskennellä yli 20 vuotta! Sitten se, että joutuu/saa matkustaa maailmalla on extra bonus työntekoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti